Owoki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar 3 kere burn yaptım anlayamadım. Peki yaktıktan sonra işiniz bitince direkt kapatıyor musunuz kartı konsoldan yoksa gücü mü kesiyorsunuz direkt. Yani tekrar çalıştırma sürecini nasıl yapıyorsunuz? İlk daha linux tabanlı bir kart kullanıyorum daha önce arduino çok kullandım ama bu tip kartlar nasıl çalışıyor tam bilmiyorum.
SD karttan imaj yükleniyor, BIOS SD kartın mediumunu başlatmak üzere programlı ama SD kart bozuksa veya başka bir sorunu varsa boot sorunu yaşanabiliyor.
Farklı bir SD kartla deneyin hocam, farklı model mümkünse.