Bunu üzülerek söylüyorum ki ülkemizdeki siber suçlarla mücadele'de görevli kişiler yeterince eğitim almadığını düşünüyorum örnek veriyorum bir kredi kartı kullanılıyor ip çıkıyor hemen dosya tamamlandı fail bu diye savcılığa gönderiyor bir abim internet cafe kullanıyordu müşterilerin den biri *********** çıkmış her gün ifadeye gidiyordu adam sonuç takipsizlik hepsi tabikide boşu boşuna panik oluyordu psikolojisi bozuldu adamın.