Saçma değil mi hocam size yapılan? Sizi sorguya çekenlerin bile TC numaraları internette dolanıyor?
13 yaşındaki çocuklar bile ulaşabiliyor bu verilere.
Yapılan çok mantıksız...
Hayır biz bu verileri nasıl sızdırdık? Sorumluları kimler? Soruşturma açalım diyeceklerine, zaten mağdur olan Türk halkını daha da mağdur ediyorlar...
Hocam nereden sızdırıldı nasıl oldu vs. hiçbir bilgi maalesef ki yok. Dosya gelince karakola gidiyorum ifade veriyorum ben değilim diye bitiyor. Tek sorunum; e-ticaret sitelerine girişlerim yasak

Yani T.C. kimlik numaram engelli gözüküyor. Geçen şahsıma ait bir araç aldım 2 gün sonra karakola çağırdılar nasıl aldın ne aldın bla bla.. bir ton ifade verdik. Çektiğim krediyi gösterdim dosyaya eklendi. Ama şükürler olsun ki adli sicil kaydım ve arşiv kaydım temiz, onun sebebi de benim de mağdur olmam.
Başıma gelen bir olay anlatmak istiyorum. Arkadaşlarla tatildeydim. Çadır camping severim her zaman doğayla iç içe sessiz sakin tertemiz hava. Bir gün tatildeyiz arkadaşlarla bulunduğum kamp alanına polisler geldi. Biz de o sıra arkadaşlarla ayıptır söylemesi yemek yiyoruz. Polis abiler geldi isim soyisim söyledi buyrun benim dedim. Kardeşim seni arıyoruz neredesin sen falan filan bir ton muamele yapıldı. Araca bindim (kelepçe vs. yok) karakola gidip ifade verdim tekrar geri arkadaşların yanına geldim. O kamp alanında millet beni öyle görünce geri gittiğimde herkes bana farklı gözle bakıyordu ve bundan nefret ettiğimden dolayı tatilimi yarıda bıraktım.
Hocam ya adli sicilinize bı şey işlendi mi?
Çok şükür adli sicile işlenmedi çünkü bende mağdurum hocam.