Hocam ya adli sicilinize bı şey işlendi mi?
Devam eden soruşturmada adli sicile bir şey işlenmez. Önce tahkikat başlar, Emniyet Müdürlüğü'nün bağlı biriminde ifade verilir, sonra savcılığa gider soruşturmaya kaydolur, soruşturma tamamlanınca suçsuz isen sonuç takipsizlik olur ancak yeterli şüphe oluşturacak delil varsa mahkemeye gider kovuşturma başlar, kovuşturma tamamlanır, ceza verilir ise ceza kesinleştikten sonra adli sicile işler.
Yani çağırdılar ise önce siz bir gidin, nedir ne değildir öğrenin, adli sicile işlenme faslına daha çok var.