Miracaltas65 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi günler bugün abimi emniyetten aradılar ve telefon *************** yapmışsınız dediler ama abim hâlâ telefon kullanması nedir onu bilmiyor ve telini kimseye dahi vermio neden böyle oldu acaba?
kendisini aklama yeri gitsin ifade versin adına şahsına yapılmış olabilir. İler de GBT sorgusunda çıkıp alı konulacağına bizzat gidip çözüm bulsun