Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam gelmedi. İptal edildi sipariş ücret iadesi de gelmedi. Canlı desteğe bağlanamıyorum sürekli hataya düşüyor.
İade 30 güne kadar sürebiliyor. Ben bugüne kadar sorun yaşamamıştım, evde desteğe bağlanmayı denerim ben de, bakalım hata veriyor mu? Umarım kısa sürede iadeniz gelir.