ahmeTRz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle dedilerse geçer muhtemelen, ya da cüzdana geri döner diye düşünüyorum. Ama miktar biraz düşük eğer geçekten 0.01 sol ise miktar. Bazı borsalar yatırım anında min miktar belirtir çünkü. Altında gönderimler çöp olur ne yazık ki. Binance için böyle bir durum var mı bilmiyorum.

FTX öneririm özellikle sol için
Ben de minimum miktara pek bakmamıştım açıkçası onunla alakalı olabilir emin değilim. FTX kısmını deneyeceğim. Teşekkür ederim hocam, sağ olun