Hocam hangi borsayı öneriyorsunuz? Gateio hesabım var bir de ondan olabilir mi? Bir de bu sorun hakkında ticket attım 3 iş günü içinde geri dönüş yapılacak dedi. 3 iş günü içerisinde hesabıma geçer mi sizce?
Öyle dedilerse geçer muhtemelen, ya da cüzdana geri döner diye düşünüyorum. Ama miktar biraz düşük eğer geçekten 0.01 sol ise miktar. Bazı borsalar yatırım anında min miktar belirtir çünkü. Altında gönderimler çöp olur ne yazık ki. Binance için böyle bir durum var mı bilmiyorum.
FTX öneririm özellikle sol için