merhabalar hocam bilgileri girerken kesinlikle dolar hesabı giriniz yoksa sadece beklersiniz tüm yönergeleri yapın 1. hafta 2 . hafta 1. ay 4 hafta gibi tüm yayınları yapın vergi no tc kimlik tarzı girersiniz vergi olarak zaten size yatarken otomatik kesintili yatacak yanlış hatırlamıyorsam 100 dolarda 20 dolar kesiliyor 80 dolar size yatıyor yani yanlış bilmiyorsam 10 yada 20 dolar kesiyor onun dışında hiç bir sorunu yok
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ödeme ne kadar bir süre içerisinde hesaba geçiyor bunun hakkkında bilginiz var mıdır?