Tavuk- yumurta şeklinde vardı galiba bu sistem . Bir çiftlik tavukların bakımını yapıp , yemini alıp sahiplerine her ay yumurtaları kargo ile gönderiyordu. Kazanç değil de sahip bir nevi kendi tavuğunun yumurtası yemiş oluyordu.