Merhabalar;
R10 üzerinden birşeyi test etmek istiyorum ve bu yüzden üyelerin bana messj gönderirken mesaj gönderme kısmının linkine ihtiyacım var. Müsait olan 2 arkadaş bana mesaj gönderirken mesaj gönderme kısmındaki başlık ve metin pencerecisinin linkini atabilirse çok sevinirim.
EDİT: BİRÇOK ARKADAŞ YARDIMCI OLDU SONSUZ TEŞEKKÜRLER 🙏🏻