gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hayırlı olsun
3 aydır ödemeleri geciktirmeme sadece asgarisini ödememe rağmen anlamadığım şekilde kredi notum yüksek, ve 3 aydır yükselmiş
Ancak görüşmede yoğunluk varmış bağlanmıyor görüntülü