sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/300151...post1081303962

Almayı düşünürseniz yazarsınız
1 saat önce gördüm hocam cihazınızı, çok güzel cihaz ama bana fazla gelir teşekkür ederim