Merhabalar, kendime ait smm paket satış sitem var yaklaşık 1 hafta kadar reklam çıktım sonra politika vb sorunlar yüzünden farklı farklı ads hesaplar açıp öyle çıkmayı denedim fakat yine de sonuç olarak kapandı.
Asıl sorum şu ben çıkamıyorken neden aynı işi yaptığımız insanlar sorunsuz bir şekilde cloaker kullanmadan cıkıyorlar.
Fikirleriniz ve taktiklerinizi yorumlarda paylaşırsanız memnun kalırım ve ya ücretli şekilde de yardımcı olucak arkadaşlar pm atabilirler tabiki bunun garantisini vericekseler.
Ayrıca bu reklam çıkan arkadaşlar forumdaysa bana ulaşırsa çok sevinirim.