ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar eski telefonumun ekranı paramparça oldu ve telefonun ekranını kullanamıyorum. Google Authenticator'de o telefonda kaldı, Maile, telefon numarasına, kullanıcı adına, şifresine her şeye erişimim var ancak Google Authenticator olmadığı için giremiyorum. Telefonun ekranını tamir ettirmekten başka şans var mıdır?
ADB açıksa scrcpy, yoksa muadil ekran.
Geçmiş olsun.