Arkadaşlar mac'imde ve etkilişeminde olan iphone cihazımda notlarımı kilitledim ve 5 dakika sonra şifreyi kabul etmedi ( yada ben yanlıs yazdım hatırlamıyorum ) . Sıfırlamak istediğimde parolayı sıfırlıyor fakat parolayı kabul etmiyor . Terminal üzerinden bazı kodlar ile de sıfırlamayı denedım yine olmadı kısaca internette bulunan her şeyi denedim ; Yabancı forumlarda , videolarda bir çok yerde araştırdım fakat düzgün bir bilgi yok .
Bu konuda ne yapabilirim ? Bu notlar çok ciddi bilgiler içeriyor format atmayı düşünsemde silinmesinden korkuyorum . .