ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam başka türlü işlem yapamazsınız, bir sorun olmaz, olursa bilgilerimiz zaten R10'da kayıtlı.

Para yatırmada var ancak ibana transferde kullanılmıyor.
sanmıyorum para yatırılıyorsa anlaşmalı oluyor zaten. ayrıca r10daki bilgilerinizin doğruluğunu bilemem teşekkürler