valla bana analytics bile çok karmaşık geliyor. eski sadelik yok. çok iç içe oldu herşey.
Hocam bu işlerden anlayan biri olarak ben basit bir reklam vermek için dünden beri zaman harcıyorum. Paneli anlamış değilim. Normalde hiç bilmediğim birşeyi bir kaç dakika karıştırınca anlarım çözerim. Kaldı ki bu işleri biliyoruz. Yabancısı değiliz. Belki benim yıllar öncesine göre yeni adwords panelinin daha gelişmiş olabileceğini düşünmüş olabileceğinden beklentimin yüksek olmasından mı kaynaklandı bilemiyorum. Nefret edeceğim az kaldı. Bir reklam oluşturmak için kırk tane başlık istiyor kırk tane anahtar kelime yaz diyor çorba gibi olmuş. Başlıkları rastgele önizlemesini gösteriyor. Yan yana gelmesini istemediğim başlıklar var. Hiç anlamış değilim. Bu ne saçma bir panel. Reklam oluşturdum inceleme gitti üzerinde bir değişiklilk yapacağım incelemeye giden reklam ortada yok düzenlemek için kurcalamadığm yer kalmadı. Hey allahım ya. Nerde o eski adwordss.