navigare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışı pazarı iyi tabi hocam ama tr den avrupaya kargo yaparken 1 temmuz itibari ile vergi alıyolar örnek 5 kilolık bir koli geldi hollandaya adresime tr den 19 euro vergi ödedim sistem değişti artık
Bu arada hangi marka klimalarınız var web siteniz vs var mı hocam
Hocam websitemiz yapım aşamasında, ikinci el bütün markalar var, Sıfır olarak ;
Toshiba, Carrier, Gree , York ve Hitachi var.