Yurtdışı pazarı iyi tabi hocam ama tr den avrupaya kargo yaparken 1 temmuz itibari ile vergi alıyolar örnek 5 kilolık bir koli geldi hollandaya adresime tr den 19 euro vergi ödedim sistem değişti artık
Bu arada hangi marka klimalarınız var web siteniz vs var mı hocam