Konu
Sizce ne yapmalıyım
07-11-2021, 10:30:11
#1
selimdinc
Selam öncelikle müşterilerim den ödeme aldığım zaman hep iban istiyorlar benim ise 18 yasini doldurmadiğım için sadece papara kullaniyorum sizce bu iban mevzusunu bankaya tek gitsem halledebilirmiyim yaş 17 ye girecem