zaten sizin gibi düşünenler yüzünden piyasa çok sert bir darbe aldı o sebeple bu alt taban uygulaması geldi.
sizde kurala uyacaksınız ki hak ettiğinizi kazanın, hepimiz kazanalım sektörü domine edelim . benim emeğim değersiz daha uyguna vermemde mahsur yok diyorsanız , daha ucuza farklı platformlarda satabilirsiniz .
yanlış birşey sordugumu hatırlamıyorum hocam. ihtiyacım var ve satmam gerekiyor o yüzden