Türk telekomdan / 12 megabit internet alıyorum ve tivibu alıyorum.. maalesef tivibu açınca 5-6 megabite düşüyor. Türksat Kabloya geçmeyi düşünüyorum. Apartmanda kocaman büyük türksat kablo kutusu var. Apartmanda 3-4 daire türksat kablo televizyon kullanıyor. Ben internet + televizyon + 100 mbps = 135 tl ödeyeceğim. Türk telekomda ise tivibu + internet + 12 mbps+ ev telefonu = 170 tl ödüyorum.
Türksat / kablonetini kullanan var mı? memnun olan ? olmayan ? pişmanlık diyen ? demeyen?
Ciddili ciddili alacağım. Yorumlarınız önemli