Her gün 1 mesaj geliyor hep yurtdışı numaralar ben sürekli engelliyorum utanmadan birde arıyorlar "nazikçe datanızdan silin iddia ile işim yok" diyorum ne kadar etkili oluyor bilmiyorum.
İşi iyi ilerletmişler.

Nazikçe diyorsanız etkili olması lazımdı hocam. O da fayda etmiyor demek ki. Teşekkür ederim.