İyi de benim şahsi içeriğim ve emeğim üzerinden kazanç elde ediyor. Kanunen bu durum normal bir şey mi ya ?
Ben mi yanlış düşünüyorum?
video izlerken geçilemeyen reklamlar var hemde arka arkaya 2 tane bence hukuken buda yanlıs ama bi sorun olmuyor

düşünceniz doğru fakat işleyiş malesef bu şekilde. kazan kazan sistemi var.