pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticari ahlak kalmamıs artık ya ....
arayıp kendisini ağzıma geleni söylemek istedim ama bulmuş zaten belasını. bu karakterde bi insan için sövmeye bile gerek yok. ben samimi bi şekilde içimi dökmek istemişten buradan çıkar sağlamak ne abi ya ahahaha. düşündükçe midem bulanıyor. allah kimseyi böyle küçültmesin.