Stanchezza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar,

Bugune kadar hic coin almadım,bugun surekli birilerinin kazanclarini duyunca biraz ayarım kaçtı

Bi kaç soru sormak istiyorum..

1-) Bi arkadasim shiba inu coin aldıgını söyledi 1500 lira yatırmış 9000 lira olarak geri çekmiş.Bu abartı mi yoksa dogru mu? Daha once shiba gibi yukselen coinlere örnek var mı?


2-) Bos zamanim pek olmuyor ben bi miktar yatirir beklerim.Al sat yapmak isterdim ama surekli grafik okumak takip etmek gerekir o kadar zamanim olmuyor.Yatırıp beklemede paranin tamamen eriyip kaybolma riski var değil mi?

3-) Türkiyede guvenebilecegim paribu ve binance varmis sanirim siz hangisini tavsiye edersiniz?
Binance'dan şaşmayın hocam.