Merhaba dostlar,
Bugune kadar hic coin almadım,bugun surekli birilerinin kazanclarini duyunca biraz ayarım kaçtı
Bi kaç soru sormak istiyorum..
1-) Bi arkadasim shiba inu coin aldıgını söyledi 1500 lira yatırmış 9000 lira olarak geri çekmiş.Bu abartı mi yoksa dogru mu? Daha once shiba gibi yukselen coinlere örnek var mı?
2-) Bos zamanim pek olmuyor ben bi miktar yatirir beklerim.Al sat yapmak isterdim ama surekli grafik okumak takip etmek gerekir o kadar zamanim olmuyor.Yatırıp beklemede paranin tamamen eriyip kaybolma riski var değil mi?
3-) Türkiyede guvenebilecegim paribu ve binance varmis sanirim siz hangisini tavsiye edersiniz?