Mart ayında başladım kripto borsasında alım satım yapmaya anaparamdan haziran temmuz aylarında %75 civarında zarardaydım ama satmadım şimdilerde %50 küsür kardayım

1000 lira attım coine 100 bin olacak veya yarın sabah 1500 olacak gibi beklentiler çok manasız onun dışında al satlarla çok bir şey bilmeden de kazanılabiliyor

ben ne teknik biliyorum ne analiz sağda solda yapılan analizleri inceleyip kendimce yorumlayıp alıp satıyorum