Arkadaşlar merhaba, catalina yüklü. Adobe programlarını indirdim. Crackli kurmak istiyorum ancak "the installation cannot continue as the installer file may be damaged. Download the installer file again." şöyle bir hata veriyor. Bir türlü çözemedim. Nasıl aşabilirim bu problemi?