Arkadaşlar bir sorum olacak ASP hem hızlı hem güvenli iken neden hiç değer verilmiyor. Bana göre biraz üzerinde durulsa güzel yerlere gelecek gibi ama tam tersi herkes PHP yöneliyor. Hem kolay hem çözümü her yer de var diye. Sizin fikriniz ne acaba.