Peki msn kurunsal e-posta ile açılabiliyor muydu hocam ? O zamanlar herkesde hotmail varken
isim@ornek.com tarzı e-posta vermek çok havalı olurdu.
Evet hocam açılıyordu. Ama domaine alakası yok bi adres vardı tam hatirlamiom ama msn ye aitti sanirim Örneğin
hasan@can.com gibi ama bu maille sadce msn kullanabiliyordun mail attigin zaman mail gitmiyordu. Ve sürekli doğrulama yap diye uyarı veriyordu