Skype uğruna msn yi kapattılar. Microsoft asrın hatasını yaptı bence. Skype i hiç sevmedim ve nerdeyse hiç kullanmadım. Ah keşke msn geri dönse. Windows live messenger 11 di sanırım son sürümü. Şu an hayatt olsaydı Windows live messenger 21 hatta 22 beta çıkmış olurdu sanırım ((= discovery diye program vardı msn de çevrim dışı oturum acanlar için uyarı verirdi. Bende hemen yazardım sasirirlardi nerden bildin diye vay ne günlerdi.
Görüntülü görüşme webcamla başlamıştı msn de. Msn nick generator vardı şekilli nickler oluştururdu. Hakket keşke geri gelse skype den bin kat daha fazla müşterisi olur şu an.