Şu telif konusu yaygın olarak yanlış anlaşılıyor. Yaygın bi ezber var ortada. Kim icat ettiyse yayıldıkça yayılmış. Deniliyor ki : "Ben çalıntı bi içeriği bilmem kaç saniye kısaltırsam ya da bilmem kaç oranında hızlandırırsam telif yemem" Hayır güzel dostum. Öyle bi dünya yok. Sen çalıntı bi içeriğinin sadece 1 saniyesini dahi kullansan, telif yeme olasılığın VARDIR. Bakın telif yer demiyorum. Telif yeme riski var diyorum. Bu bir RİSK. Şimdi bazıları diyecek ki "ehe başka kanallar da çalıyor koyuyor, ama kapanmıyor". Evet var öyle kanallar. Ancak az önce de dediğim gibi. BU BİR RİSK! Kumar oynuyorsun yani. Sen çalıntı içerik kullanıyorsan o riski de göze alıyorsun demektir. Ve kimse sana Telif yeme ya da Telif yememe garantisi veremez.