Konu
msn dönemi nasıldı ?
05-11-2021, 00:29:23
#68
AliYucel
Hey gidi günler hey 😔🙂 Nokia 6600 telefonuma da yüklemiştim msnyi ne kullanırdım be hele balon atma öpücük atma olayları vardı harikaydı gerçekten