Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benin yaşımdakiler böyle düşünmez hocam ama ben cidden farkındayım çok şey kaçırdığımın, hani konudaki üyeler anlatıyor ya, inanın tuhaf bir sevk alıyorum, keşke o zamanlarda lise okuyup yetkin forumu olan msn kullanan bir öğrenci olsaydım diyorum.
İnan bana sana 36 saat anlatsam bile anlayamazsın. Çok farklı bir atmosferdi bizim dönem. 48 yaşındayım. Hala hatırlarım o günleri.
Başka bir şeydi..
Biz sanal dünyada gerçek dostluklar kurduk. Görüştük kaynaştık. Arkadaş olduk.
Anlatamıyorum.
Çok özledik be...