Nasıl anlatayım şimdi? Yeni nesil asla anlayamaz ki...
Çok şey kaçırdınız gençler çok...
Benin yaşımdakiler böyle düşünmez hocam ama ben cidden farkındayım çok şey kaçırdığımın, hani konudaki üyeler anlatıyor ya, inanın tuhaf bir sevk alıyorum, keşke o zamanlarda lise okuyup yetkin forumu olan msn kullanan bir öğrenci olsaydım diyorum.