@Avisilay; Böyle saçma bir konudan ötürü, karşı taraftaki araç sürücüsü şikayetci bile değilken ve yolcunun omzu morardı diye insanlar hapis mi yatıyor yani? Sabıka kaydım temiz, hiç cezamda yok bugüne kadar. Yaralanma : Omuz morarması darp raporu

Emniyet kemeri takmadığı için kendi hatası oluyor zaten. Yani bilgim olmadığı için soruyorum , siz daha bilgilisiniz sonuçta. Buna ne gibi bir hapis cezası veya para cezası verilebilir ki ?