Uzun bir süre geçmiş üzerinden ama aklıma gelmişken klima ile ilgili görüşlerimi paylaşayım.
Ayrıntılara girmeden önce özet geçeyim ki belki bazılarınız ayrıntılara girmek istemeyebilir. Tam bir hayal kırıklığı!
Öncelikle biz bunu 3 metreye 3 metre , yani 9m2 bir alan için aldık. Alan tavan hariç tamamen fayans ile kaplı.
Ona rağmen soğutmuyor iyi mi?
klima kumandasında 16 derece gösteriyor ama içerisi en iyi ihtimalle 25 derece falan.
Çok uzun bir çalışma sonrası ortam serinliyor ama yani bu kadar küçük alanda böyleyse salonda falan düşünemiyorum ben bu cihazı.
Klasik oda sıcaklığına indirmesinde sorun yok aslında. Ama buradaki sıkıntı çok küçük alanda bu oda sıcaklığına dahi gelmesi uzun sürüyor.
Bir de biz bazen buz gibi olsun da istiyorduk. Mutfakta lazım çünkü bize. O buz gibi olayını hiç yaşayamadık.
Servisi zaten evlere şenlik tam bir apaçi kulübü. Adam su atık borusunu tavanda bırakmış tam da klimanın üstüne su damlatsın diye.
Yüzde yüz haksız oldukları, hatta baya sıkıntı çıkarabileceğim bu konuda dahi tüm sorumluluğu size yüklemeye hazır bir yapıları var.
Zaten üslup, nezaket, konuşma adabı gibi şeyler sıfır. Tam bir kara düzen sistemleri var.
Keşke limitimi 4000e kadar çıkarsaydım da Samsung falan alsaydım diyorum.