Arkadaşlar merhaba. Son 2 ay içinde ikinci modemimde yandı.

Toplamda 5 yıl içinde yanan 3. modem...

İlginç olan şu.

İlk modemim 4 yıldan fazla sorunsuz dayandı.
Ama şimdi aldığım modemler akım koruyucu prizde olmasına rağmen neden bozuluyor anlamadım.

2 gün önce aldığım Zyxel modemin bu sabah hiçbir ışığı yanmıyordu.

Telefon hattından mı, elektrik hattından mı bilmiyorum fakat bir yerden gelen elektrik modemi bozuyor.

Diğer başka hiçbir beyaz eşyada bu olmuyor(neyseki) saçma bir şekilde modem yanıyor.

Acaba modemin prizine gelen akımla mı alakalı?

Sorun nedir? Çözümler nelerdir sizce?

Şimdiden teşekkür ederim.