zxkcnvtbn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam maalesef satıştan kalkmış, indirimleri kovalamıştım ben de zamanında. Rampage'e karşı nedense ön yargı var bende. Hep kalitesiz olacakmış gibi geliyor.
hocam hydra r6 kullanıyordum 600tl fiyatıydı fakat memnun değildim hep bir sorun çıkıyor ama alabiliceğim klavye yok gerçekten alıcı gözüyle bakınca insan bulamıyor bile