Konu
Teşekkürler R10!
03-11-2021, 23:38:20
#7
AFNaNTiK
Doğum gününüzü en içten dileklerimle kutlarım hocam, geleceğiniz parlak, hayatınız tahsil hayatınız/da ki gibi iyimser ve de anlamlı olur umarım.