Plesk panelde sunucunun saati abd seçiliydi, bu şekilde değiştirdim.

ama sitenin saati değişmiyor hala abd saati gösteriyor. Yine pleskden php.ini ye girdim php ayarlarında time zone ABD falan diyorsa değişiyim diye ama Europe/Istanbul falan yazmam lazım mı php.ini içine acaba ? Timezone diye aratınca sadece şunlar çıkıyor