standart üstü mü

2 çocuklu biri olarak kısaca bir hesap yapayim.
2.5 kira, 1k okul masrafı(devlet okulu, servis + harclık), 1k elektrik su vs gideri, 2k mutfak masrafı, en kötü 2k kredi kartı kıyafet, dışarda yemek vs.
Standart üstü bir hesapta şöyle;
3.5k kira, 8k okul taksiti(2 çocuk özel okul), 3k mutfak masrafı, 1k benzin, 5k dışarıda yemek vs kredi kartı, kıyafet.
Hesabına göre zaten 8.5k yapıyor hocam. Elektrik su 1k abartı olmuş. Kira da ankarada ortalama evler 1.5k istanbulda ne bilmiyorum. Ama 10k ile türkiyenin her yerinde rahatça geçinilebilir bunu biliyorum. Her şeyi eklemişsin 8.5k olmuş. Hayat ve geçim çok zor evet ama cebine ne girerse onu harcarsın 50k alsan ona göre harcaman olur onunla bile geçinemezsin 5k alsan ona göre harcarsın yine geçinemezsin.