masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşanmaz diyenlerin aylık kazancını merak ettim 10 bin TL ile bu ülkede geçinemiyorsan zaten ya çok lüks bir yaşamın var ya da 10 bin TL kazanmıyorsun demektir.

10 bin TL ile standart üstü bile geçinirsin herkes 30 40 bin kazanıyor gibi yazmışta bu ekonomik krizde bu ülkede bu şartlarda aylık 10 bin kazanan haline şükretsin.

Not: 3500 lira maaşla geçiniyorum standart bir yaşamım var
standart üstü mü 2 çocuklu biri olarak kısaca bir hesap yapayim.

2.5 kira, 1k okul masrafı(devlet okulu, servis + harclık), 1k elektrik su vs gideri, 2k mutfak masrafı, en kötü 2k kredi kartı kıyafet, dışarda yemek vs.

Standart üstü bir hesapta şöyle;

3.5k kira, 8k okul taksiti(2 çocuk özel okul), 3k mutfak masrafı, 1k benzin, 5k dışarıda yemek vs kredi kartı, kıyafet.