Yaşanmaz diyenlerin aylık kazancını merak ettim 10 bin TL ile bu ülkede geçinemiyorsan zaten ya çok lüks bir yaşamın var ya da 10 bin TL kazanmıyorsun demektir.

10 bin TL ile standart üstü bile geçinirsin herkes 30 40 bin kazanıyor gibi yazmışta bu ekonomik krizde bu ülkede bu şartlarda aylık 10 bin kazanan haline şükretsin.

Not: 3500 lira maaşla geçiniyorum standart bir yaşamım var