arkadaşlar laptobuma yeni pil aldım ama pili şarjda çıkardığımda hala kendi kendine şarj ediyor gibi göürünüyr ayrıca laptobu kapattığımda şarj ledi sanki elektiriğe taıkılıymış gibi oluyor ? acaba pil mi sıkıntılı yoksa bu sorunun çözümü var mı ?