kaane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek başına yaşıyorsa her türlü yaşanır. Dolarla maaş alması yeterli zaten, enflasyondan etkilenmez.
Mesajı okurken gördüm, nice mutlu yıllara hocam,

cevaba gelecek olursak, millet 3 bin tl ile kira ödüyor yaşıyor...
Yaşamak var, Yaşamak var...
Bu ucu açık bir soru. 3 bin alan da yaşıyor 300 bin alan da yaşıyor