Yorumlara bak sanki herkes aylık 20k+ kazanıyor. Ülkenin %40'ı asgari ücretle çalışıyor. Aldığınız parayı savurursanız aylık 50 bin lira da yetmez. Ev geçindirmek, geçim sıkıntısı başlı başına bir dert. Ama şu duruma göre 9600 TL bence çok güzel bir rakam. Ama insanlar aşırı lükse kaçıyor veya hesabını bilmiyor. Adamın 5000 TL maaşı var, kredi kartı limiti 30 bin tl. Durmadan harcıyor sonra ben geçinemiyorum ben açım der.

Her zaman yukarıya bakmayı bırakın biraz da aşağılara bakın. Hayatı günü gününe yaşayan insanlar var. Günlük 20 lirayla 30 lirayla yaşamaya çalışanlar var.