Bu isin hesap kismi , doge coine bakacak olursak ayni hesabi da yapiyorlardi. tabii ki sonuna kadar haklisin fakat , populer olarak bunu neden basarmasin ki ? burada hep konusuldukta emin olun bi cok kisi de alimlarini yapiyordur.
hocam imkansızlığı piyasadaki paraya bakarak söyledim hani tüm yatırımcılar parayı shibaya akıtsa gene o değere ulaşamadığını beyan ettim. Yani doge de imkansız olduğu söylenmemişti
ki doge nin piyasa değeri 20 milyon dolardan 20 milyar dolara çıktı ve 100 x yapabildi şu an 1 dolar olur mu derseniz doge şu piyasada imkansız diyebilirim 110 milyar dolarlık değerlenme lazım her şey çok güzel gitse bile bu yıllar alabilir piyasa o kadar geniş değil shib içinde durum bu herkes aldı aldı aldı ve ulaşabileceği en yüksek seviyeye ulaştı o gün için bundan sonra ne olur bilemem ama 0.01 sent dahi olamaz arzı belli fiyatı belli çünkü. Yani demek istediğim o ki ş u an herkes alsa gene shiba 1 cent dahi olamıyor ama insanlar sent olsun 1 dolar olsun gibi tamamen matematikten ve grafikten uzak yorumlarla piyasaya giriyor 1 cent olmadan 100 x yapabilecek bir coinden bahsediyoruz